יקב אלבר בבוסתן עברי – איך מכינים אצלנו יין?

'יקב אלבר', יקב שכל חובב יין חייב להכיר.

תענוג ללגום מהיינות ולנשנש אוכל טוב מול נוף עוצר נשימה, זהו יקב בצפון המציע חוויה ייחודית המשלבת סיור, טעימות וטבע משכר.

יקב בצפון יכול להיות גדול , יקב המייצר מאות אלפי בקבוקי יין בשנה או יקב קטן ואינטימי מייצר מאות בקבוקים בשנה.אפשר לבקר ביקבים הגדולים ולהתרשם מהמפעל , מיקומו וטעמו של היין יקב בצפון קטן ואינטימי, משדרג כל יום שמתחיל ברגל שמאל. הצירוף של טבע גלילי ירוק , גבינות גליליות משובחות וישיבה בכרם הענבים , הופך את החוויה בבוסתן לאירוע מעודן עם ניחוח של חלום וחופש. בצפון הארץ קיימים לא מעט יקבים המציעים מבחר יינות איכותיים שישמחו לארח את המבקרים באזור - שיוכלו ליהנות ממרכזי מבקרים אינטימיים, טעימות בשפע ומהאווירה הנעימה של הסביבה כולה. בין היקבים באזור תמצאו יקב קטן המייצר יין בוטיק, ייצרני היין גאים על הדרך שעשו מאז ביבקו את בקבוק היין הראשון.

דורון לביא, היינן של היקב למד את הנושא לעומק , מסביר שיין טוב מתחיל בבסיס החל מבחירת סוג הגפן ונטיעתו ומשם הדאגה והגידול היום יומי , הטיפול הנכון בצמח ובעינב זו הסיבה שהיינות ביקב אלבר מיוצרים מהענבים הגדלים בבוסתן .

הלוגו של יקב אלבר מראה באופן גרפי ומינימליסטי כרמי יין הנמשכים עד לאופק הרחוק ובראש השדה עומד יקב בצפון, יקב אלבר. ביקב אלבר מייצרים מספר סוגי יין, הידוע ביניהם הוא הקברנה סוביניון, אך גם הפטיט ורדו, ורד פרנק רד. יקב אלבר, יקב בצפון מציע לבאים בשעריו יינות אדומים ויין לבן. ביינות האדומים תוכלו לחוות את טעמו החזק של הקברנה סובניון ולהתענג על טעמו העדין של הפטיט ורדו ולהכיר את היין שבו שני סוגי ענבים הרד פרנק רד , יוצא מן הכלל בריחו ובטעמו הנעים. האווירה ביקב בוטיק חברית ומשפחתית, יש מקום לפתח שיחה על כוס יין , גבינות, פלטת ירקות ,פירות ועוד. עם בעלי היקב שתמיד שמחים לספר על התהליכים בהכנת היין ועל עבודת האדמה בבוסתן עברי שכשמו כן הוא מקום בו העבודה , עבודה עברית.

קצת על השם של היין, יין אלבר נקרא כך על שמו של סבא של מקים היקב אבי לזרוף.. קצת על אבי לזרוף ,לוחם בגולני גדוד 51 ,שירת בלבנון השניה ורכש את אדמת הבוסתן עם שיחרורו מהצבא לפנסיה.

https://alberwinery.com/%d7%90%d7%95%d7%93%d7%95%d7%aa/

 

פוסטים אחרונים

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

שיתוף הפוסט