המלצות על יקב אלבר

ביקורות רבות וטובות, המלצות חמות של אורחים שהתארחו ביקב אלבר שהחשוב להם להביא את החוויה לידיעת מטיילים נוספים המגיעים לצפון וחשובה להם התמיכה במשק חקלאי ובתוצרים האיכותיים אינן מופיעות בדרוג העסקים בגוגל.

החל מחודש אוקטובר הפסיקה חברת גוגל לפרסם את הביקורות על עסקים בכלל ועל יקב אלבר בבוסתן עברי

הסיבה לפי כתבה שהתפרסמה בנובמבר בעיתון 'ישראל היום':

"עד היום התשובה לשאלה "איך משפיעים על בית עסק שאנחנו לא מרוצים ממנו", הייתה לגשת לעמוד של העסק בגוגל ולהוריד לו את הדירוג. אלא שמאז חודש אוקטובר, גוגל חוסמים באופן אקטיבי את האפשרות לדרג בתי עסק בישראל (ובעזה יש לציין).

בעוד שניתן מצד אחד להבין את הצורך בחסימה של האפשרות לדרג בתי עסק בישראל בתור הגנה מפני מתקפות של פרו-פלשתינים שיקפצו על ההזדמנות להוריד דירוג לכל בית קפה ומסעדה "ציוניים", חסימה של אפשרות לדרג בתי עסק בישראל גם על ידי גולשים ישראלים, עלולה לעצבן לא מעט אנשים. במיוחד לאור העובדה שהכלכלה ממשיכה לתפקד ובתי עסק, כמו גם צרכנים, נשענים לא מעט על הביקורות בפלטפורמה."

יקב אלבר הופתע מהמדיניות של גוגל.

מאז שנפתח היקב והבוסתן למבקרים לפני שנתיים, יקב אלבר החל לעקוב מקרוב אחר כל נושא הדירוג העסקי בגוגל, מתוך הבנה שאנשים קודם כל מסתכלים על דירוג כשהם בוחרים לגשת לנותן שירות כזה או אחר.

הביקורות על יקב אלבר טובות ומפורטות וכוללות תיאור של החוויה הכוללת סיור מלמד ומעשיר וסלי פיקניק מושקעים עם תוצרת טריה וישיבה בפינות החמד שבבוסתן.

אורחי הבוסתן שיתפו פעולה והכל היה נראה מעולה והדירוג עמד על חמישה כוכבים.

אחרי אירועי אוקטובר ותחילת המלחמה, התחילו להגיע ליקב הרבה לקוחות, זוגות רומנטיים שרצו לקחת אוויר, חיילים ומילואימניקים המשרתים קרוב לבוסתן שנהנו מקצת שקט אצלנו(כמובן ללא חיוב)

אותם אורחים גם שמחו להשאיר דירוגים ותגובות מפרגנות בגוגל אך גם בימים אלה אפשרות הדרוג אינה קיימת.

יקב אלבר פתוח בכל יום וממשיך לעבוד ולארח, בימים אלה הצפון ירוק והזרימה בנחלים בשיאה, הצפון שלנו ויש לנו הזכות להנות ממנו במיוחד בתקופה זו של השנה, לעצור ולנשום ולספוג את הנוף, השקט, העגורים החולפים נמוך מעל הבוסתן, לצאת למסלול הליכה קל או אתרי. מוזמנים לשאול אותנו לאן כדאי, היקב והבוסתן במרחק קפיצה ממסלולי טיול רבים ומגוונים.

שיתוף הפוסט